Hasonlatkeresés

 2014.02.06. 15:21

Tartsatok egy kis csendet és mindenki gondoljon egy tárgyra vagy foga­lomra, amely a legjobban kifejezi őt. Segítségül álljon itt egy lány és egy fiú hasonlata:

Egy lány azt mondja: én piros pöttyös labda vagyok, mert szeretek mozogni, ahogy a labda, szeretek játszani, vidám vagyok, mint ezek a piros pöttyök, emberek között szeretek lenni, mint a labda, amely nem igazán a magányos játékra való, a labdás játékok csoportosak.

Egy fiú azt mondja: én egy kert vagyok, mert szeretem a termé­szetet, szeretek hasznos lenni, ahogy hasznosak a kertben élő növények, engem is még sokáig kell nevelni, ahogy a kertet is megművelik, és szeretem a csendet, a kert pedig nem park, ahol sokan vannak, a kert csendes.

Mindenki keresse meg a magának legjobban megfelelőt, majd osszátok meg őket egymás között. Azután mindezeket a titeket jelképező tárgyakat tegyétek egy képzeletbeli oltárra és ajánljátok Istennek őket, vagyis magatokat, amilyenek vagytok.

Címkék: önismeret egymás megismerése

A bejegyzés trackback címe:

https://bogarklub.blog.hu/api/trackback/id/tr865801737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása